Проголошена в Україні докорінна освітня реформа має відповісти на глобальні виклики сьогодення та забезпечити розвиток освіти в умовах змін.

Школа, бажаючи бути сучасною та відповідати потребам динамічного світу, повиннапідготувати учнів до життя в суспільстві, якому необхідні компетентні та конкурентоспроможні громадяни. Перехід усіх ланок освіти на компетентнісно орієнтовану модель спонукає до якісних змін у процесі безперервного професійного розвитку вчителів.

Нині суспільство потребує вчителів, які є компетентними, вмотивованими, ІКТ грамотними, здатними до професійної рефлексії, відкритими до змін та новацій нової української школи, готовими допомагати учням розвивати життєві уміння.

Школа покликана не тільки давати знання, але й допомагати учням розвивати життєві уміння, а саме уміння вчитися, критично мислити, вирішувати проблеми, працювати в команді, спілкуватися, а також навчати способів роботи з інформацією та бути креативним.

Розвиток життєвих умінь не обмежується окремими видами діяльності, натомість має наскрізний характер і є основою для формування ключових компетентностей особистості.

Вивчення усіх навчальних предметів забезпечує послідовне та поступове набуття учнями життєвих умінь. Для цього вчителі створюють сприятливі умови, віддаючи перевагу особистісно-зорієнтованому навчанню та добираючи сучасні технології, методи, прийоми.

Рамка визначає підходи до створення стандартів вищої педагогічної освіти та напрями безперервного професійного розвитку вчителів. Вона є основою для розробки концепції педагогічної освіти, положень про атестацію та сертифікацію вчителів, положення про післядипломну педагогічну освіту та інших нормативно-правових документів.

Рамка покликана полегшити роботу освітян у визначенні професійної майстерності вчителів, забезпечити прозорість та об’єктивність атестації, а також інших заходів, що стосуються діяльності педагогічних працівників, адміністрацій навчальних закладів, працівників органів управління освітою, методичних служб.

Рамка є орієнтиром для створення інноваційних моделей професійного розвитку вчителів.

Вона визначає зміст професійної діяльності вчителів нової української школи та інтегрує підходи до оцінювання результатів їхньої роботи

Кiлькiсть переглядiв: 132