Траєкторія професійного розвитку

Індивідуальна освітня траєкторія - персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання. Індивідуальна освітня траєкторія в закладі освіти може бути реалізована через індивідуальний навчальний план.

(ВР України, Закон "Про освіту" від 05.09.2017 N 2145-VІІІс)

/Files/images/завантаження.png

Індивідуальний освітній маршрут педагога це планування особистісно-професійного зростання вчителя в умовах неперервної освіти. ІОМ – це засіб реалізації індивідуальної освітньої програми з урахуванням конкретних умов освітнього процесу у навчальному закладі, призначений для самоосвіти конкретного вчителя, спрямований на його саморозвиток.

Неперервна освіта дорослих – процес, що охоплює базову і післядипломну освіту, остання включає навчальну (самоосвіту, курси, виконання між курсових завдань) і практичну діяльність педагога.

Система неперервного самовдосконалення педагога в процесі післядипломної освіти

Суспільство (вимоги до педагога як до професіонала та особистості) Педагогічний колектив (творча атмосфера в колективі) Адміністрація (заохочення,стимулювання самовдосконалення, керівництво)
Особистість педагога
Мета самовдосконалення
Визначення індивідуальної освітньої траєкторії самовдосконалення
Самоосвіта Методична робота Самовиховання
Результати самоосвіти, творчий звіт, атестація
План індивідуального освітнього маршруту (приклад):
Індивідуальний освітній маршрут вчителя________________________________

1. Напрямок роботи (проблема)

2. Вивчення літератури

3. Самоаналіз діяльності

4. Умови для проходження маршруту:

- Курси

- Семінари

- Майстер-класи (свої, чужі)

- Інтернет-ресурси

- Консультації

- Створення творчих груп

- Наставництво

5. Реалізація завдань

6. Планування діяльності

7. Виконання плану

8. Узагальнення результатів

9. Звіт про результати, трансляція педагогічного досвіду

Атестація

Індивідуальний освітній маршрут педагога можна зробити у формі таблиці або блок-схеми, або блок-схеми, або піраміди, або графіка

№ етапу Зміст роботи Термін виконання
Активні посилання на матеріали (скачати, активувати)
Кiлькiсть переглядiв: 433