Повернутися до звичайного режиму


/Files/images/Іванова Віта.jpg Консультує:

Іванова Віта Олексіївна т.0956757525

/Files/images/картинка.jpg На допомогу директору

Поговоримо про розподіл навчального навантаження для п'ятикласників

Готуємось до нового навчального року. Розробка навчальної програми

Вибір модельної програми навчальним закладом створює перед вчителем проблему розробки власної навчальної програми, адже вчитель в класі буде працювати не за модельною програмою, а за навчальною програмою, розробленою ним на основі модельної. Створення навчальної програми - це «головний біль» для більшості освітян.

Ми вже знаємо, щомодельна програма– документ, що визначає орієнтовну послідовність досягнення очікуваних результатів навчання, зміст предмета та види навчальної діяльності учнів.Така програма розробляється на основі Державного стандарту базової середньої освіти.

Навчальна програма, якою керується в своїй роботі вчитель -документ, що визначає послідовність досягнення результатів навчання учнів з навчального предмета, опис його змісту та видів навчальної діяльності учнів із зазначенням кількості годин, необхідних на їх провадження. Навчальні програми з усіх предметів затверджуються педагогічною радою закладу освіти.(* В нормативних документах немає виразу "робоча навчальна програм", вона просто "навчальна")

Ключова різниця між модельною і навчальною програмами у тому, що модельна програма не вказує кількість годин, порядок вивчення тем і інструментарій для вчителя.

Розглянемо алгоритм створення власної навчальної програми.

Дивись файл " Готуємось до нового навчального року. Розробка навчальної програми"

Дисципліна в класі: 5 порад учителю

МЕНШЕ СЛІВ

Чим менше слів –тим сильніший ефект. Будьте лаконічними. Коли людина говорить багато і швидко, це видає її хвилювання та нерішучість. Коли ви говорите коротко і по суті, це свідчить про підготовленість та впевненість у собі. Використовуйте прості синтаксичні конструкції та виражайте свої думки просто і зрозуміло. Так потрібна інформація не загубиться серед зайвих фраз.

НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКРИЧАТИ УЧНІВ

Покажіть, що говоритимете лише тоді, коли в класі буде повна тиша. Так ви продемонструєте, що не збираєтеся ні з ким змагатися за увагу. Що вам вирішувати, хто коли говоритиме. Інколи для цього потрібно зупинитися та перерватися на півслові. Повторити ще раз, ще більше скорочуючи фразу та збільшуючи час паузи. І так до моменту, доки учні не втихомиряться.

НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ВТЯГУВАТИ СЕБЕ У СУПЕРЕЧКУ

Не дозволяйте втягувати себе у діалог, який не стосується теми. Це особливо актуально, коли учитель робить зауваження, а учень «виправдовується» або починає сперечатися. Не відповідайте на «аргументи», повторіть власну вимогу чи зауваження. Звучить дещо безкомпромісно, але це ваше рішення і ви в ньому впевнені. Ваше завдання –відновити дисципліну.

МОВА ТІЛА

Вимагати тишини можна не лише словами, а й жестами чи поглядом. Щоб підкреслити важливість певних слів, поверніться до співрозмовника усім тілом. Дивіться у вічі, злегка нахиліться (цей жест свідчить про те, що у вас все під контролем). Коли даєте завдання, стійте на одному місці. Не потрібно жестикулювати, краще скласти руки за спину. І не відволікайтеся на сторонні справи.

НЕ ПІДВИЩУЙТЕ ГОЛОС

Коли вчитель втрачає контроль над класом, перший імпульс –підвищити голос, перекричати учнів. Насправді підвищення голосу свідчить про хвилювання та страх, і учні це дуже тонко відчувають. Інколи провокують ще більше. Щоб втримати увагу, краще говорити повільніше і тихіше. Знижуйте голос. Нехай учні в прямому сенсі цього слова прислуховуються до вас.

Організація дистанційного навчання

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. МЕТОДИСНИЙ СУПРОВІД

https://drive.google.com/file/d/1n5mrNeP44qDimCshizX7DyX4U890ixhL/view

Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації.

https://drive.google.com/file/d/1uls_quG5eIkkKIS2j1du61redKAeYNzk/view Дистанційні технології в освіті

ЗБІРНИК НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ, НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТКУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

https://drive.google.com/file/d/1peFHNACzP2Nt35-Afy7DsarUcQi24psW/view Методичні рекомендації

щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністраці Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради. «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»

https://drive.google.com/file/d/1HeZ_lHAZ2uRwhCBH2LCgx93n6yHxLaQE/view МЕТОДИКА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОІППО

https://drive.google.com/file/d/1aQgUxW_s_HhbuXANnQWKugODyab3UUOa/view ДИСТАНЦІЙНЕ ТА МІШАНЕ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради

(Київської міської державної адміністрації).ПУТІВНИК

https://drive.google.com/file/d/1gXEnLOajfXlg8Ls_3p9P5B6UHBCwc6-b/view ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ:

ВИКЛИКИ, РЕЗУЛЬТАТИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. ПОРАДНИК. З досвіду роботи освітян міста Києва

https://drive.google.com/file/d/1jTK9S0p0j2kaNwl_E2jwBBXSLi4-ynSc/view Методичні рекомендації щодо онлайн-безпеки учасників освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання

https://drive.google.com/file/d/1XKyAnPN1bjTrz891wsgivzb-VL1aNo6X/view Інтернет-сервіси в освітньому просторі Методичний посібник.

https://drive.google.com/file/d/1eb62AQyGkYwe9IFx3rMYi_q_i8SfW7mH/view Інтернет-сервіси

в освітньому просторі. Випуск 2 (методичний посібник)

https://drive.google.com/file/d/1P8Wmpqsf9bPYoYTUNDXX2KkVM8GeNvO5/view Інтернет-сервіси в

освітньому просторі Випуск 3 (методичний посібник)

https://drive.google.com/file/d/1vllHDxOQXa18MbQp1HyXgVDtJtVjKDRa/view ЕКСТРЕНЕ ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ Колективна монографія

Сервіси дистанційного навчання для вчителів https://thedigital.gov.ua/news/servisi-distantsiynogo-navchannya-dlya-vchiteliv

https://www.digitalacademy.in.ua/ Академія цифрового розвитку

Активні посилання: файл "Дистанційне навчання. Методичний супровід"

Підвищення кваліфікації сучасного вчителя

Підвищення кваліфікації сучасного вчителя: мета, способи та практична користь. Кілька слів про користь та особливості підвищення кваліфікації українських педагогів Сучасний світ напрочуд стрімкий та динамічний. Кожного дня з’являються нові винаходи, створюються корисні ресурси та програми, здійснюються наукові відкриття. Енциклопедизм та «знання всього на світі» все більше втрачають свою актуальність. Головним же стає вміння знаходити потрібну інформацію, пристосовуватися до змін та навчатися впродовж життя. Необхідність постійного професійного та особистісного розвитку нині стала характерною рисою для більшості професій. А особливо цього потребує сучасне вчительство. Адже щоб молоде покоління здобувало якісну освіту, педагоги мають розуміти сучасні освітні тренди, володіти необхідними технологіями та постійного підвищувати свій професійний рівень.

Навіщо вчителю підвищувати кваліфікацію?

Закон України «Про освіту» зазначає, що підвищення кваліфікації – це набуття особою нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності або галузі знань. Згідно з чинним законодавством, педагоги повинні постійно підвищувати свою кваліфікацію. Для цього навіть встановлено чітку норму – не менше 150 годин за 5 років. Водночас нещодавно було прийнято рішення про те, що педагоги можуть використовувати державні кошти для підвищення кваліфікації.
Навіщо все це потрібно? Щоб учителі могли постійно розвиватися як особистості, удосконалювали свої професійні якості, а також мали такий рівень кваліфікації, який би відповідав стандартам державної політики у галузі освіти. Саме підвищення кваліфікації дозволяє педагогу успішно розвивати необхідні компетентності (підвищення рівня оволодіння навчальним предметом, ознайомлення з актуальними освітніми методами і технологіями тощо). Усе більшого значення також набуває усвідомлення засад безпечного та інклюзивного освітнього середовища. Крім того, якісне підвищення кваліфікації просто неможливе без 9 ознайомлення з сучасними інтерактивними технологіями, методами проектного навчання тощо.

Консультація для класних керівників

Кiлькiсть переглядiв: 379